Facebook Twitter RSS GoldenLine G+

Magazyn_Sukces_logoFragment artykułu Katarzyny Kucewicz – psycholog, psychoterapeutki, pt.”Kocha, lubi, szanuje” czyli o tym, dlaczego wierny fan marki, będzie najlepszym sprzedawcą. Artykuł ukazał się w magazynie SUKCES.

 

„Pragniemy wierzyć, że jeśli ktoś coś oferuje to nie dlatego, że jest strategicznie świetnym sprzedawcą, ale dlatego, że chce się podzielić z nami wartościowym dobrem.  Jeśli handlowiec ma wewnętrzne przekonanie do produktu to polecając go jest spójny ze sobą, co daje mu nie tylko większy komfort i radość pracy, wkłada też w nią większe zaanagażowanie, bo naprawdę wierzy, że jego produkt jest komuś potrzebny i mu pomoże.-opisuje psycholog i life coach Kinga Ślużyńska.(…)

Psycholodzy marketingu alarmują, że sporą winę za taki stan rzeczy ponosi moda na żonglowanie technikami sprzedaży, która może być miejscami przerostem formy nad treścią. Opanowane do perfekcji techniki? Jeśli klient nie bardzo jest zmotywowany do kupienia, to mało one pomogą i z pewnością na dłuższą metę nie są dobrą strategią, do podwyższania wyników sprzedaży.- stwierdza Kinga Ślużyńska- Dopiero jeśli osoba będzie miała wewnętrzne przekonanie do produktu, wtedy będzie autentyczna, zmotywowana i na prawdę skuteczna w jego polecaniu. Dlaczego? Bo będzie się doskonale orientowała w przedmiocie, który oferuje oraz mówiła o nim z pasją i przekonaniem dodaje psycholożka.”

Artykuł ukazał się w numerze marzec 2015.

11430_10153086359838480_3794059288956635310_n

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiadom mnie o odpowiedziach, bez zostawienia komentarza

Life Coaching. Psychologia. Psychoterapia. Rozwój. Wszelkie prawa zastrzeżone © 2009-2017 Kinga Ślużyńska